Mitja Tuškej

Partner in marketinški strateg

Moto, ki govori o percepciji znamke izhaja iz njegove dolgoletne 'obsedenosti' s študijem različnih objektivnih in subjektivnih dejstev, ki povzročajo, da je neka znamka uspešna že desetletja, druga, ki je nekoč bila uspešna pa je v nekem obdobju preprosto pregorela. Del odgovorov je našel v stalnem in poglobljenem proučevanju znamk skozi njene (in konkurenčne) uporabnike s pomočjo podatkov raziskave TGI, del pa s študijem percepcije jedrnih značilnosti znamk. Pri tem je prišel do zelo jasnih in navdušujočih ugotovitev, ki uporabo znamk močno povezujejo z njihovo percepcijsko vrednostjo. Še več, odkril je, da je korelacija med uspešno prodajo izdelkov neke znamke in njeno percepcijo izjemno močna. Bolje je znamka v glavah potrošnikov 'zapisana' in bolj je osredotočena na to, kar v svoji biti je, bolj je uspešna. Te ugotovitve ga ves čas vodijo v nova razmišljanja in nova spoznanja – kot na primer ta, da močno povezuje uporabo znamk in medijev z življenjskim slogom potrošnikov. Oblikoval je 11 tipičnih življenjskih slogov, ki jih uporabljamo pri kreiranju strategij znamk in tudi pri pripravi medijskih strategij.

Nove koncepte znamčenja uspešno širi v regijo. Je sokreator programov v DM Akademiji, ki je oblika izobraževanja vseh zaposlenih v verigi Direct Media v regiji. Princip štiri dnevnih izobraževanj, kjer udeleženci aktivno prek delavniškega načina dela spoznavajo vlogo njegovih spoznanj in jo uvajajo v prakso, je dal fenomenalne rezultate. Njegove delavnice od leta 2012 dalje so bile ocenjene z najvišjimi možnimi ocenami. Vse svoje znanje in izkušnje je zapisal. Njegova knjiga bo izšla v letu 2015. V slovenščini, angleščini in v jeziku, ki se najpogosteje uporablja v regiji. Recenzenti in prevajalci so navdušeni. Komentar prevajalca je bil: »Nisem še bral in prevajal strokovne knjige, ki bi me vlekla vase kot roman. Res odlično čtivo!«

Ko mu vsakodnevni stres začne hromiti vratne mišice, se požene v svojo drugo strast, v gorsko kolesarjenje. Vsako leto prevozi okrog 1 500 kilometrov in se povzpne za kakšnih 22 000 metrov v višino. S svojima prijateljema si vzame vsako leto teden dni, ko zbežijo s kolesi v Francoske Alpe, na traso Transalpa med Nemčijo in Italijo, na Korziko ali kam drugam, kjer se lahko povzpneš nekam tja nad 2 000 metrov nad morjem.