Filozofija

Vse delamo s srcem, a pri tem uporabljamo zdravo pamet. Imamo 25 let izkušenj in modrosti, a vsak dan se učimo in gledamo naprej. Radi tečemo na dolge proge. Tako s sodelavci kot z vsemi našimi poslovnimi partnerji. Naše vrednote so strokovnost, iskrenost in kreativnost. Največ nam pomenijo zaupanje, dobri odnosi in doseženi cilji. Verjamemo vase in se ne bojimo nobenega izziva. Vendar pa nikoli ne dajemo praznih obljub. Povemo kar mislimo, preverimo kar trdimo in ustvarjamo zgodbe, ki se dotaknejo in povezujejo ljudi. 

Formitasovci

Mitja Tuškej

Partner in marketinški strateg

Mojca Randl

Direktorica Skupine Formitas

Vse skupaj se je začelo kot prijateljski klepet v dolgih nočeh, polnih sanj nekaj mladih navdušencev, ko smo se odločili, da ustanovimo oglaševalsko agencijo. Pred nami je bilo še vse življenje, bili smo skoraj nepopisan list papirja in "Only the Sky was the limit". Danes me v Formitasu spremljajo prekrasni ljudje, z velikimi srci, radovednimi glavami in strastjo, ki pišejo Formitasovo zgodbo dalje. Še mogočnejšo. 

Andrej Pompe

Partner in marketinški strateg

Za novo leto '89 sva se pred Poljansko gimnazijo srečala z Mojco, se objela in odtlej sem zaprisežen Formitasovec. Desetletje in pol sem bil kreativni direktor, pogosto tudi tekstopisec in skladatelj. Z ekipo smo ustvarili nepozabne kampanje za Petrol, Kraljeve mesnine, olja Zvezda, White&Mackay, Aspirin, Spar, Mura, Citroën..., prejemali nagrade in uživali!

Maja Smole

Finančna direktorica in vd direktorja

Na Formitas sem prišla septembra 2000 najprej kot vodja projektov, kmalu zatem sem postala direktorica projektov. Iz vodenja projektov sem presedlala v analitično plat ter kasneje v finančne vode celotnega podjetja. Moja največja hobija sta ples in študij metode Feldenkrais. Obožujem sneg, rada se zabavam, smejim, družim in dobro jem.

Peter Došen

Direktor projektov

Bojan Popović

Medijski direktor

Blaž Ritmanič

Art direktor

Ivan Momirov

Art direktor

After 13 years of experience in advertising, finally, I can proudly say that I can read, write and speak the Lorem ipsum language. But I’m even more proud to create ad campaigns where images speak for themselves inviting you to react and not just observe.

Darinka Vrhovec

Medijska planerka

V oglaševanju delam že več kot 10 let, od tega 7 na Formitasu. Sem vodja medijskih projektov, predvsem na področju FMCG in farmacije. Moja afiniteta do raziskav, tako medijskih kot drugih, ima nadpovprečen indeks. Delo na DMKju ponuja več stika z balkansko regijo, kjer med drugim utrjujem svoje znanje hrvaščine in srbščine, kar pomaga pri pristnejšem naročanju piva poleti. 

Darja Žontar

Medijska planerka

Od devetdesetih let prejšnjega stoletja zapisana medijem. Brez prask preživela prehod od pisalnega stroja do računalnika. Moje izkušnje cenijo tako naročniki kot mediji. Rada imam red, tako na svoji pisalni mizi kot doma. Največ mi pomeni družina, najbolj pa obožujem vnuka Timona. 

Duška Bartol

Finance

Po 12. letih službe za nedoločen čas v domačem kraju sem sprejela delo v Ljubljani, kot finančni administrator. Rada imam urejene in "pošlihtane" zadeve. Pri delu se soočam s številnimi izzivi, vendar največji med njimi je vsakodnevno "plazenje" mimo Škofljice.

Irena Mitreska

Finance

"Skuhano kavo delim s tistimi, ki jo rabijo še bolj. Ko se podrejo domine jih mirno sestavim nazaj in ko dežuje, se dežju priklonim s plesom. Oči in ušesa nenehnno stremijo za novimi izzivi, samo dve roki me ne ovirata pri tem, da lahko počnem 7 stvari naenkrat, noge uporabljam za sprehod po neodkritih poteh, glavo pa za preskakovanje ovir."

Jana Štokelj

Medijska planerka

A veš, ko Ajdovci pri pihanju burje 300 km/h in razglašenem rdečem alarmu rečejo »Ej, ma dns pej mal piha!«? Oktobra 2011 me je »Wajduska« burja 300 na uro pripihala med F-kote na prakso in me kmalu ujela v vrtinec medijev, planiranja, strategij, zanimivih »kolobocij« aka excel tabel, pozitivnega vzdušja in neverjetne energije. 

Marko Popovič

Izvedbeni oblikovalec

Z delom izvedbenega oblikovalca v Formitasu sem se spoprijel leta 1991. Izzive in izkušnje sem pridobival v tiskarni Mat Format, agenciji Imelda 8000 in galerijah Škuc in Visconti Arte. Redno se izpopolnjujem na področju računalniških tehnologij, digitalne priprave za tisk ter repro in tiskarskih postopkov. V prostem času se ukvarjam tudi z zgodovino in razvojem grafičnega oblikovanja ter tipografije. 

 

 

 

Matej Rožen

Medijski planer

Na Formitas sem prišel leta 2007 in v teh letih delal kot medijski planer, strateški vodja in regijski koordinator. Trenutno delam na klientih Medis, Agrokor, Converse, Baumit itd. V zadnjih letih sem se specializiral za delo z našimi regijskimi partnerji in podrobnejše poznavanje regijskih trgov.  

Mateja Breznik

Finance

V 15. nadstropju Dunajske 5 me je leta 2013 pripeljala želja po novih izkušnjah. Večino časa se zadržujem v finančnem oddelku in ker sem po izobrazbi ekonomistka, se tam tudi najbolje znajdem. Številke so zame domače okolje in delo z njimi je lahko veliko bolj kreativno kot si predstavljaš. V prostem času me navdušujejo gore, kjer si kar se da pogosto polnim energijske zaloge.

Samanta Stojkovič

Poslovna sekretarka

Kr tk sm se odločila, da leta 2016 se pridružim Formitas ekipi. Kot mlada Škofjeločanka sem dodala svoj delež zelo pisanemu timu. Delo tajnice je pestro in razgibano, če ne verjameš pa poklič ;).

Tanja Drašler

Vodja projektov

Pred 14 leti sem sedla na vrtiljak, ki me je zavrtel v vesolje komunikacij, informacij, utrinkov, novih izkušenj, srečanj in poznanstev, predvidenih in nepredvidenih situacij, besed in slik, ki še vedno polnijo srce in glavo. Neprecenljivo. Brez Formitasa, Unileverja, Spara, Citroena, Triglava, Fructala, Oracla, Združenja Manager, skupine AFS France Marolt in pevske skupine Katice, bi se moj vrtiljak vrtel drugače, verjetno bolj počasi.

Tilen Žagar

Oblikovalec spletnih komunikacij

Tilen, mali geek, sem se agenciji Formitas pridružil davnega leta 5768 po hebrejskem koledarju, kjer sem zasedel častno mesto v kreativni ekipi. V glavnem se držim grafičnega oblikovanja, animacije, video montaže, fotografiranja in snemanja. Poleg tega pa baje zgledam super za svoja leta.

Tjaša Gregl

Finance

Kot nasmejana Štajerka sem prišla na študij v Ljubljano in tu tudi ostala. Formitasovemu oddelku financ sem se pridružila leta 2011. Moja skrb je, da so računi vedno pravočasno izdani, evidence usklajene in poročila točna. Moj največji naročnik so sodelavci, sicer pa vsi možni, ki si jih lahko predstavljaš. Ful dobr!

Žana Močnik Koncilija

Vodja projektov

Formitasu sem se prvič pridružila kot študentka leta 2010, potem pa me je pot nesla nazaj v plesne vode, v marketing oddelek Spar Slovenija, na porodniški dopust in me nenazadnje prinesla spet na Formitas, kjer sem vodja projektov. V prostem času pohodniške čevlje in sprehode v naravo z veseljem zamenjam za gledaiško predstavo in debato do jutra J

Svetovne povezave

Formitas je že leta vključen v dve mednarodni agencijski mreži, BBDO Worldwide, največkrat nagrajeno kreativno agencijo na svetu in Ketchum, agencijo specializirano na področju odnosov z javnostmi. Obe sta del korporacije Publicis Omnicom Group in veljata za vodilni svetovni verigi v svojih branžah. Združujeta odlične strokovne in kreativne ekipe z vsega sveta in izjemno velik portfelj ikoničnih znamk.

Članstvo v obeh mrežah nam omogoča zagotavljanje kakovostnih in raznovrstnih storitev na številnih tujih trgih po svetu. Povezave nam torej tudi omogočajo učinkovito delovanje na slovenskim podjetjem izjemno zanimivih trgih nekdanje Jugoslavije.

Povezave z obema svetovnima mrežama nam je uspelo ohraniti v partnerskem razmerju sodelovanja, kar pomeni, da je Formitas je že od ustanovitve ponosno v 100 % domačem lastništvu.

 

Zgodovina

Zgodovina Formitasa sega v same začetke slovenskega oglaševanja. Zgodbo, dolgo že več kot četrt stoletja, pišemo z veliko strasti in odgovornosti do tega, da ima vse svoj smisel in namen. Vsako poglavje nam je pomembno, vsaka oseba, ki  soustvarja ali je soustvarjala našo zgodbo, je dragocena. Kljub dolgi in žlahtni zgodovini pa ne živimo v preteklosti, temveč tukaj in zdaj z odločnim pogledom naprej. Tako dolgo smo uspešni v oglaševalski stroki tudi zato, ker vedno znamo ujeti duh časa in se pravočasno odzvati in prilagoditi na prihajajoče spremembe. Po drugi strani pa je naš DNK močno zaznamovan z ustvarjalnostjo, inovativnostjo in strokovno odgovornostjo do vsega, kar delamo. Zato vemo, da nismo samo pomemben del zgodovine slovenskega oglaševanja, temveč tudi prihodnost.

V naših arhivih so spravljeni mnogi, zdaj že prašni spomini, kot na primer dogodivščine Kraljevega preizkuševalca, ki je zablestel tudi v Cannesu, na nepozabni show White&McKay, kjer sta modrovala Šugman in Škof, na Petrolovi P zgodbici o Primožu pa Petri, prav prisrčnem paru, na pogumno trditev Ne maram jogurta v kampanji za jogurte Ego, na strast v Muri, na brhke perice iz Electroluxa na Rock Otočcu, na Snickers maturante, na dolga leta soustvarjanja Sempla, na več kot deset let skupne vožnje s Citroenom, na mnoge skupne zgodbe s Sparom… In s spomini pride tudi hvaležnost vsem Formitasovcem skozi čas in hvaležnost za zaupanje mnogih poslovnih partnerjev na strani oglaševalcev, medijev in različnih produkcij.